Гарантія

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ГАРАНТІЇ

За умови дотримання умов правильної експлуатації товарів ви можете бути впевнені у висококласному гарантійному обслуговуванні.

Ми настійно рекомендуємо ознайомитися з правилами експлуатації, використання, догляду та зберігання відповідних товарів перед початком їх використання.

Гарантія починає діяти з придбання товару і поширюється на виробничі дефекти протягом 3х місяців.

ГАРАНТІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ

До негарантійних випадків належать пошкодження, що виникли через неправильну експлуатацію товарів та неакуратне поводження з ними. Наприклад, такі, як випадки навмисної поломки товарів, їх вихід із ладу під час перегріву або падіння.

До негарантійних випадків також відноситься виникнення дефектів під час експлуатації товарів:

  1. Подряпини, надрізи, сколи та потертості на зовнішній або внутрішній поверхні виробу.
  2. Зміна кольору металевих виробів, у тому числі придбання посудом золотистого або блакитного відтінку.
  3. Зміна кольору виробів з нержавіючої сталі, які можуть виникнути в тому числі при перегріві або при приготуванні та підготовці продуктів, що містять барвний пігмент або кислоту (лимони, томати, деякі овочі, соуси та розсоли). Зверніть увагу на те, що ця зміна кольору виробів не впливає на процес приготування їжі. Такі плями легко видаляються спеціальними засобами для чищення.

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

Повернення товару належної якості

Ви маєте право відмовитися від товару у будь-який час до моменту його отримання, а після отримання – протягом чотирнадцяти днів. Повернення можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару.

При поверненні товару Покупцеві повертається вартість покупки, за винятком витрат Продавця на доставку товару. Кошти повертаються покупцю протягом 10 днів з моменту надходження повернутий товар на склад Продавця.

У разі відсутності аналогічного товару на складі Продавця на момент звернення Покупця, який сплатив підтверджене замовлення, Покупець має право вимагати повернути сплачену за товар грошову суму. Продавець зобов’язаний повернути кошти протягом 10 днів із дня повернення товару.


Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі несправний товар, нездатний виконувати свої функції належним чином. Відмінність елементів дизайну чи оформлення не розцінюється як ознака неналежної якості.

Перевірка зовнішнього вигляду та комплектності як товарів окремо, так і всього замовлення здійснює Покупець у момент отримання замовлення. Після приймання замовлення та підписання супровідних документів до нього претензії щодо зовнішнього вигляду та комплектності товарів не приймаються.

Спосіб повернення

  1. Покупець самостійно доставляє товар, що повертається на склад компанії, попередньо надіславши Продавцю в електронному вигляді заповнену Заяву на повернення товару належної або неналежної якості. Оригінал заяви необхідно додати до товару, що повертається.
  2. Силами Продавця. Вартість забору товару, що повертається, розраховуються менеджером інтернет-магазину після отримання Заяви на повернення товару належної або неналежної якості.
  3. Силами продавця за допомогою транспортної компанії. Покупець відправляє товар, що повертається на склад Продавця, попередньо виславши Продавцю в електронному вигляді заповнену Заяву на повернення товару належної або неналежної якості. Оригінал заяви необхідно помістити в оригінальну упаковку невикористаного товару, що повертається. Товар повинен бути надійно упакований: У разі недотримання правил упаковки відповідальність за псування товару під час транспортування покладається на відправника.

Вартість доставки товару, що повертається Покупцем Продавцю товару належної якості не відшкодовується. Якщо ви повертаєте товар через нашу помилку (заводський брак, неповноцінний товар, товар з іншим артикулом), ми повернемо вартість пересилки. Повернення коштів відбувається після отримання продавцем та огляду товару на предмет використання та наявність дефектів.